9. rujna 2009.

Mud cakes - FBI rukavice - dvi ribe, dva kumpira 3.dio

U igri FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, istražujemo Brankin blog dvi ribe, dva kumpira.



Danas mi se jelo slatko, kod mene svi vole kolačiće i peciva i sve brzo nestane.. Odlučila sam za svoj gušt napraviti Chocolate Mud Cupcakes koje je nedavno radila Branka. Vrlo su jednostavni, nekoliko sastojaka i brzo gotovi. Pravi užitak za velike ljubitelje čokolade.



Sastojci:
25 dag maslaca
25 dag tamne čokolade
4 jaja
10 dag šećera
10 dag glatkog brašna
na vrh noža praška za pecivo





Priprema:
Otopiti maslac i čokoladu te ostaviti da se malo ohladi. U drugoj posudi miksati jaja sa šećerom dok nastane gusta pjenasta smjesa, dodati brašno sa praškom za pecivo i na kraju dodati otopljenu čokoladu.



Peku se na 160 st.C 20 minuta.

Meni je došlo više od 16 komada, nisu mi se sasvim spustili ali sam svejedno zmiksala 10 dag čokolade i 10 dag margarina nakon što sam ih otopila. Ovaj kremasti čokoladni dio na vrhu im daje posebnan gušt :)



************************************************************************

Još prije pola godine isprobala sam prvi brankin recept, jednostavno nisam mogla odoljeti slici koju je stavila na coolinariku. Bio je to dvostruki mud cake :)



Šta reči, torta sa 75 dag čokolade .. crne i bijele, slatkog vrhnja.. fantazija..



Recept neću pisati jer u original receptu se nalaze i slike postupka pripreme, a ja prilažem sike iz 2. mjeseca.

Kod mene je krema malo čvršća jer je bilo zimsko doba i dosta hladno, ovo ljeto je pri kraju ali iduće ću tortu raditi ponovo iako sam ovu skoro cijelu sama pojela, ali zato u kući nije bilo ni kolačića sve dok ih se ostali ukućani nisu dobro zaželili :)



Mogu reći i to da mi je to bio prvi kolač koji sam pekla na dva nivoa u pećnici sa ventilatorom, po Brankinim uputama da kod pečenja sa ventilatorom 10% smanjim temperaturu radim i ostale kekse i kolače i hvala joj na ohrabrenju :)

Broj komentara: 7:

  1. Fino, finoooo ;)))
    Kod tebe su mi cupcakes nekako cvrsce ispale ;))
    A sjecam se kad si radila ovu tortu ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, secer mi pada:)) savrseno izgleda,a mud cake (cupcake) privlaci skroz:)) predivna izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove recepte je bilo nemoguće ne primijetiti u Brankinoj zbirci. Sve toliko dobro izgleda da čovjek odmah dobije želju za slatkim. :)

    Odlični su ti ovi kalupi u obliku zvjezdica, gdje si ih nabavila? Kod nas ili? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andrea kalupe sam dobila nedavno iz Danske, a ne znam gdje su kupljeni da li tamo ili u BIH.
    Kod nas ima za kupit mislim okruglih a ovakve nisam vidjela. Mogu pogledat sutra navečer nakon posla pa ako ima ćemo se dogovorit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno izgleda i ne znam što je bolje. Nemoguće je to bilo ne primjetiti na Brankinom blogu ali i tebi svaka čast na produktivnosti!

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmm, predivno izgleda. Od cega da napravim ovaj kremasti deo na vrhu?

    OdgovoriIzbriši
  7. Piše za kremasti dio na vrhu otopiti i miksati 10 dag čokolade sa istom količinom margarina.

    OdgovoriIzbriši