31. siječnja 2010.

FBI rukavice - Voće i povrće - Panceta chip muffins

U ovomjesečnom krugu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, istražujemo Andrein blog Voće i povrće.



Preočito je da sam ovog mjeseca prava lijenčina što se tiče pečenja pa tako i bloga, ali eto jutros sam se natjerala isprobati bar ove muffine jer uvijek mi je žao preskočiti nečiji blog, iako mi uvijek još nešto zapne za oko što ne stignem odraditi pa to ostavim u popisu za ljetni popravni ;)



Sastojci za panceta chip muffinse:

20 dag glatkog brašna
10 dag kukuruznog brašna
2,5 dag ribanog parmezana
1 žličica soli
1/2 žličice timijana
1/2 žličice bosiljka (stavila sam origano)
1 prašak za pecivo

2 dl tekućeg jogorta
0,5 dl maslinovog ulja
3 jaja
8 dag kremastog sira abc
5 dag pancete (preporučujem 10 dag)



Postupak:

Pancetu narezati na sitne komaciće.

Posebno izmiješati sve suhe sastojke: brašno, kukuruzno brašno, ribani parmezan, sol, začine i prašak za pecivo. U posudi gdje ćemo miksati izmiješati: jaja, maslinovo ulje, jogort i kremasti sir.

Suhe sastojke postepeno dodavati u mokre sastojke te sve dobro sjediniti, a na kraju umiješati pancetu.

Napuniti kalupe za muffine (12 komada) te ih peći u predhodno zagrijanoj pećnici na 180 st.C.



Imala sam u planu dva druga recepta, ali kako više nisam imala vremena odabrala sam ovaj brzinski recept. Muffini su odlični i fino zasitni ali se kod mojih ukučana njima nisam proslavila, a razlog je kukuruzno brašno koje je očito njima bilo prekrupno, a osim toga dobila sam i primjedbu na premalo pancete.

Iako brzinski ovo odrađujem, moram posebno istaknuti kako volim navratiti na Andrein blog posebno zbog prekrasnih slika koje me uvijek iznova oduševe. Osim recepata svidjeli su mi se i putopisi koji su me podsjetili na mjesta koja sam i sama posjetila :)

Andrea hvala ti !

Navratit ću ja ponovo u isprobavanje tvojih recepata :)

Broj komentara: 8:

  1. Hvala ti puno što si sudjelovala i na svemu lijepom što si napisala.
    Muffini su ti jako lijepo ispali, a količina pancete se uvijek može povećati.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti ispali i u planu su mi za raditi!

    OdgovoriIzbriši
  3. U , krasno izgledaju..

    Veselim se isprobavanju tvojih recepata..

    ps
    imaš neki dobar za fuže da staviš :)))?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima !
    Eh fuži su mi u mislima već nekoliko mjeseci, nisam ih radila punih 6 godina, a možda i više. Tko zna.. možda bi baš mogla sad ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. previse praska za pecivu u originalnom receptu. umjesto cijelog praska, treba staviti 1 zlicicu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovi su sljedeći na redu...možda već i za vikend!!!

    OdgovoriIzbriši