2. studenoga 2012.

Trostruki užitak

Ovaj kolač posvećujem mojoj kompi Loreni :)  Ona je moja desna ruka u FM-u. Nekoliko mi ga je puta spominjala, mislila sam ona ga je i radila, a sad sam tek shvatila da uopće nema recept :) Evo draga nadam se da ćeš ga isprobati i uživati u njegovom okusu :)

Trostruki užitak možete raditi u kalupu (25x35 cm) kao i ja, a može i u manjem (20x33cm) pa rezati na veće kocke. Ja ga radim u malo širem kalupu tako da mogu rezati manje kockice ili štanglice koje se onda mogu poslužiti sa sitnim kolačićima.



Sastojci:

Tijesto:
6 bjelanjaka
200 g šećera
200 g mljevenih oraha
50 g oštrog brašna (2 velike žlice)
1 žlicu krušnih mrvica
1 žlicu ulja
1/2 praška za pecivo

Krema:
6 žumanjaka
800 ml mlijeka
2 pudinga vanilija (2 x 40g)
2 razom pune žlice gustina
200 g kristal šećera
250 g maslaca (ili margarina)

Ostalo:
50 g otopljene čokolade za kuhanje
200 g petit beure keksa
mlijeko i rum za namakanje keksa
kakao za posipanje kolača



Priprema:

Umutiti bjelanjca sa šećerom u čvrsti snijeg, dodati mrvice, mljevene orahe, brašno i prašak za pecivo. Lagano izmiješati pa uliti u namašten i pobrašnjen kalup 25 x 35 cm. Peći 20-25 min na 180 st.C.

Za kremu kuhati mlijeko sa žumancima, pudingom, šećerom i gustinom. Dok zakuha povremeno miješati, a kad krene kuhati energičnije miješati dok se ne zgusne. Ohladiti pa u to umiješati omekšali maslac ili margarin. U pola kreme umiješati otopljenu čokoladu.



Slaganje:

Biskvit namazati bijelom kremom, zatim red petit keksa (umočenih ili poprskanih mješavinom mlijeka i ruma) pa čokoladnu kremu. Bogato posuti kakaom u prahu i staviti u hladnjak na nekoliko sati.

Rezati na štanglice ili male kockice.

Broj komentara: 6:

  1. Snježana,tvoje poslastice izgledaju vrhunske. Ovo mi se jako dopada.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo enostaven recept pa tako lepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Trostruki mi je jako drag kolač, ima oraha pa nije lagan, a opet je dovoljno kremast za kremoljupce i nije težak! Lijepo izgledaju fotke.

    OdgovoriIzbriši