30. rujna 2013.

Juneći gulaš

Svatko ima neku svoju verziju gulaša, razlika je samo u sitnicama pa evo neka se nađe i moj recept ;)
 
 
 
Sastojci:
 
60 dag junećeg buta
2 glavice luka
3 čena češnjaka
papar
sol
1 žlica vegete
pola žličice mljevene crvene paprike (po želji)
5 dl pasirane rajčice
1.5 l vode
lovorov list
peršin
1 žlica krušnih mrvica




Priprema:


Luk i češnjak narezati na sitno ili staviti u sjeckalicu da se dobro usitni pa popržiti na malo ulja. Dok se luk dinsta, uz miješanje povremeno ga je potrebno malo polijevati s vodom da ne zagori. Ukoliko vam se žuri u luk možete dodati na vrh noža praška za pecivo da se brže raspadne (ili sodu bikarbonu ili malo mlijeka). Luk prije upotrebe držim malo u hladnjaku, a režem blizu sudopera uz otvoren tanki mlaz vode - među brojnim savjetima za manje suza ovaj mi najviše paše ;)


Kad je luk gotov, dodati meso, sol, papar i pržiti dok ne dobije lijepu boju, zatim dodati usitnjen češnjak, vegetu, peršin i lovorov list. Par minuta miješati pa dodati pasiranu rajčicu i vode toliko da bude u visini prsta-dva preko mesa.


Kuhati oko 40 minuta do sat vremena (ovisno o mesu) te na kraju dodati veliku žlicu krušnih mrvica pa kuhati još 10-15 minuta.

Ja radim gulaš s više tekućeg dijela, ali sa pola litre vode manje dobit ćete dovoljno gust gulaš i bez dodavanja krušnih mrvica.


Recept prilagodite svojim željama, dodajte 100 ml vina u meso, stavite domaću šalšu umjesto pasirane rajčice ili koncentrat rajčice.. ja volim da ima lijepu boju :)


Ja sam danas radila njoke od krumpira, a možete ga poslužiti i uz: fuže, njoke na žlicu, palentu, pire krumpir, rižu ili omiljenu tjesteninu..


 

2 komentara:

  1. Imaš pravo, svatko ima neki svoj recept za gulaš, ali ovdje mi se jako sviđa dodatak krušnih mrvica. To ću sigurno koristiti kada kuham "svoj" gulaš (koji se ne razlikuje od "tvojeg":))). Također hvala na savjetima s lukom - uvijek volim naučiti nešto novo i korisno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svatko ima neke male tajne ili svoj način. Ako baš nemam dovoljno vremena za pripremanje gulaša, a bojim se da mi meso ne ostane tvrdo, stavim ga prekuhati na neko vrijeme u ekspres lonac. Tekućina od kuhanja mi je odlična za daljnje pravljenje gulaša. Krušne mrvice koristim i kod kuhanja graha ili drugog variva, jer ga moji vole gustog, a ovako je manje teško i masno

    OdgovoriIzbriši